A long time ago!

Skrivet 2012-03-06 Klockan 19:13:07

Hej! Har int kunnat skriva på länge, försökte att skriva när jag var i fjällen men det funkade int, jag försökte typ 5 gången men ni vet blogg.se appen........
Vemdalen var iaf grymt, vi bodde i en helt ny renoverad stuga i björnrike, som liggen i Vemdalen, så man kunde både åka i björnrike och i ett område som hette vemdalsskalet! Mina grannar var där också, så vi åkte lite med dom och åt middag tillsammans och så :D <333

Igår var det vanlig skoldag, efter skolan drog jag, Maria och jossan hem till jossan, vi chillade och hade kuuul!

Idag var varit fett soft dag, började på morgonen med simning, gick väll ganska bra, stack till Täby och åt på Donken, det var så längesen jag åt där så det var skit gott! Gick sedan runt lite i Täby, kom tillbax till skolan hade typ lite kemi, och sen for jag till tandläkaren, haha hon hette Ding Ding btw:) ska tillbax dit i höst och typ kolla om jag ska få tandställning!

Sorry, blev väldig långt och ingen bild:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0