!

Skrivet 2012-03-26 Klockan 20:33:28

Hej svejs!
Helgen har varit toppen! I Lördags var vi ju som sagt och såg hungerspelen, den var grym! Har redan läst boken och kan verkligen rekomendera den, en av de bästa böcker jag läst :)
Sen igår så njöt jag och Maria av den första glassen utomhus i solskenet, vi satt och prata och hade det riktigt mysigt! Sedan drog vi hem till henne en kortis!

Idag var skolan soft för att vi inte hade några vanliga lektionen, vi bara gick igenom lite saker inför de kommande dagarna när vi ska jobbskugga! Typ som att praoa fast lite annorlunda. Jag och Jossan ska iaf jobba på dagiset som vi gick på när vi var små, haha ska bli jättekul!
Efter skolan var jag hemma hos josssan en stund och slappa♥ Sen när jag kom hem drog jag ut på en spring tur, kände för att röra på fläsket efter att ha vart förkyld i typ en vecka. Det är så skön att bra springa av sig och ha den bästa musiken på hösta volym i lurarna :D

Nu ska jag njuta av att jag int har några läxor, bye!














/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0