VECKA 12

Skrivet 2012-03-24 Klockan 22:19:24

Förra helgen så var det RM/SM final 8 och vi gick vidare!!! Till final 4 som är om en månad i Göteborg. Vi spelade fett bra vi vann 2 av 3 matcher och det gjorde att vi gick vidare. Landslags cocherna var och kollade på alla matcher så det var sjukt nervöst, men jag fick iallafall matchens lirare i matchen mot gamelstaden från Luleå.
Måndag: Vanlig seg skoldag sen åkte jag och klippte mig efter skolan och åt med mamma och brorsan i täby efte, vi hade ingen träning för våran coach tyckte vi skulle vila.
Tisdag: Ännu en otroligt seg dag i skolan och plugg på eftermiddagen, och sen drog jag till byäng och övade skott i typ över en timme med några och sen var jag med på 96:ornas träning.
Onsdag: Sjukt härligt väder ute, satte pån min jeansjacka för första gången på det här året. Kort skoldag med mycket plugg efter. Sen var det u-18 träning på kvällen.
Torsdag: Vanlig skoldag och sen hade vi tidig träning i byäng efter och så kom typ nån journalist och fotade oss dom interjuvade även mig och Elin efter som att vi gått vidare till final 4 i SM, så på tisdag får ni läsa täby tidningen. Efter täningen körde jag och Elin passningar, skott och bollkontroll.
Fredag: Vanlig fredag, vi köde basket på idrotten så det var nice, efter skolan var Johanna och Maria hemma hos mig ett tag. Sen åt jag en mysig middag med familjen och sen kom Klara över med chips och så kollade vi på film och hade det mysigt.
Lördag(idag): Vaknade sent och sen åkte jag och spelade match i Vällingby hallen mot Blackeberg vi vann! och det var även våran sista gruppspels match, så nu väntar slutspelet. Efter matchen åkte jag hem och duschade snabbt och sen åkte jag till täby och åt middag med Johanna och sen såg jag, Johanna och Maria Hunger spelan på bio. Komm nyss hem från bion coh nu sitter jag och chillar framför datorn.
Bloggar nog mer imorgon PUSS JOSSAN


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0