2012-05-07

Skrivet 2012-05-07 Klockan 20:42:24

Heej sitter i mitt rum och pluggar kemi. Dom senaste två veckorna har varit mycket händelse rika.
Förra helgen spelade vi slutspel i mitticupen men vi åkte ut i semin mot alvik (standard) sen på valborg så gick jag först i skolan hela dagen för min skola var så bra så vi hade skola hela måndagen medans alla andra skolor var lediga, woop woop. Tog en spring tur efter skolan och sen fixade jag mig inför kvällen som jag spenderade med Maria vi var och kollade på elden men det var inte så spänande så vi gick hem till henne och åt glass, jordgubbar och chips. Och kollade på shutter island, sen sov jag hos henne. På tisdagen var vi lediga då åkte jag, Maria och Johanna in till stan och chillade runt lite, vi var i kungsträngården bland annat och kollade på dom fina rosa träden, vi satte oss vi dom och åt lunch i skolen. Sen kollade vi lite i butiker, jag köpte ett par shorts från H&Ms fashion against aids kollektionen. Sen köpte vi jordgubbar och gick på bion vi såg filmen the lucky one med min pojkvän Zac Efron i huvudrollen, den var brutalt bra. I torsdags så åkte jag med 96:orna på skol DM i basket det var final men vi torskade mot södertälje med typ 10p. I fredags när alla var på lmfao konserten på grönan som säkert var jätte bra så satt jag hemma i soffan och taggade som fan för att gå upp 06.30 för att åka till Bosön och gå på den sista regions uttagningen, på lördagen hade vi två träningar, ett cooper test och fotografering plus mättning och vägning. Och sen på söndagen hade också två tränings pass, ett skivstångs pass (där vi maxade med vikt, vilket var sjuuukt jobbigt) och induviduella samtal med cocherna om vad man är bra och dålig på vi fick då reda på om vi kommit med i regionslaget eller inte.............. och jag kom med!! efter nästan ett år med uttagningar så kom jag med är så jävla glad. En av 15 i den östraregionen! Jag började gråta för jag blev så glad, så den 25-27 maj bär det av mot huskvarana och Miki Herkel Cup mot dom andra regionerna i Sverige. Där väljer dom sedan ut landslaget.
Äää nu orkar jag inte skriva mer men en sak till jag fyller år på onsdag!
JOSSAN
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0