Min födelsedag o.s.v

Skrivet 2012-05-17 Klockan 23:14:22

Hejsan!
I söndags var det min födelsedag :D Firade den med familj och släkt. Dagen började med att mamma, pappa och lillebror kom in och sjöng, fick b.l.a nya converse, hollister t-shirt och munkjacka, en väska, ett linne.....
På eftermiddan så åkte jag och typ halva släkten in till stan och där väntade en överrasking, visste int va det va, trodde typ att vi skulle gå på nåt tråkigt museum  eller nåt annat skit haha, men istället blev det en musikal, Dirty dancing. Det var väll helt okej, det var i alla fall bättre än vad jag trodde :) på kvällen firade vi med middag och VÄRLDENS GODASTE efterrätt!

Sedan på måndagen var jag ju i skolan och sen efter skolan gick jag hem och satt och plugga ( haha forever alone) men sen kom Jossan, Filippa och Maria och plingade på :) Blev jätte överraskad, dom hade i alla fall med sig massa gott att äta och fina presenter, så tack så  jätte mycket för det tjejer, älskar er ♥

Tisadag var en vanligt dag.

Sen i onsdag hade vi bara 2 lektioner var av en av dom var matteprov!!!!
Sen på eftermiddan åkte jag, Jossan, Maria och Filippa in till stan för att fira Jossan :)



JOHANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0