STHLM

Skrivet 2012-05-12 Klockan 21:49:34


Lördag kväll, kom precis hem från stan var där med världens bästa Filippa, vi kollade runt lite fikade på espresso house och hade det allmänt mysigt. Sen följede jag med henne till tunnelbanan och sen gick jag till stureplan där jag mötte familjen och så gick vi på en jätte mysig och lyxig restaurang, för att fira mig eftersom att jag fyllde år i onsdags.

Juste glömde berätta om min födelsedag, på morgonen kom familjen in och sjöng för mig. Jag fick 3000kr, ett par ray bans, en hemlig resa (???) vet inte vart jag ska åka men det är nån gång i Juni, ett present kort på gina, ett par örhängen och ansiktsmasker, blev jätteglad! Efter skolan gick jag hem till Johanna där hon, Filippa och Maria hade gjort världens gulligaste födelsedags överaskning, dom hade gjort choklad doppade jordgubbar med glass. Och så fick jag trosor och ett par stickade shorts! Tack så jätte mycket brudzz!
I torsdags drog jag till byäng kl.5 där vi som kom med i regionslaget från täby blev fotade och intervjuade sen tränade jag med Elin och sen droog vi och åt på donken.
JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0