Today and Yesterday.

Skrivet 2012-05-19 Klockan 22:08:18

Igår var jag med Maria, vi gjorde pannkakor och köpte fika och cyklade bort till nån äng. Vi hade med oss massa filtar som vi kunde linda om oss. För var det rätt mulet och nära att det skulle börja renga men sen kom solen och molnen försvann och vi lyssnade på härlig musik :) ♥
Sedan på kvällen så var min familj på middag hos Jossans familj, riktigt trevligt! Åt god mat och skrattade så mycket att det gjorde ont i magen av william spetz videos :D

Idag tog jag en lååång sov morgon! solade ganska mågra timmar på eftermiddan, riktigt sköönt! Käka världens godaste middag och nu chillar jag lite.








Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0