I hate how Monday is so far from Friday and Friday is so close to Monday.

Skrivet 2012-09-10 Klockan 15:59:15

Hej! Igår kväll kom jag hem från en väldigt lyckad helg! Klassresa i Göteborg!
Vi åkte jättetidigt i Fredags och som sagt så kom vi hem igår. På fredags eftermiddag och kvällen var vi på Liseberg, en av dom bästa sakerna på resan!
 
På lördagen var vi först på nån tråkigt fästning och åt skitäcklig mat, frös skitmycket och hade det tråkigt. Men sen på kvällen görde vi Laserdome, haha hade aldrig kört det innan men det var fett roligt :) Sen på kvällen drog jag och nästa alla i klassen in till nån park i centrala Göteborg, där skulle Adrian Lux och Rebecca & Fiona spela och..... dom var så jävla gryyyma!! Hade en asrolig kväll med massa göööt folk :)
 
 Sen igår då så var vi på Unerviseum, det var ganska kul! Sen inanna vi åkte hem drog jag, Jossan och Maria till Starbucks :D Mums!
 
Ikväll ska jag på middag till min kusiner för en av dom fyller år idag, men först ska jag göra lite läxor :(
Bilder kommer snart!
 
Johanna
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0