weekend

Skrivet 2012-09-02 Klockan 16:54:52




-Saknar
Söndag idag. Denna helg har jag spelat Täby basket cup med dam laget. Vi hade bara spelat en match innan cupen tillsammans som lag och då var även inte alla spelare med. Vi kom iallafall till Final som vi spelade idag men fölorade. Lidingö stog som motstånd, dom spelar i div.1 och vi spelar i div.2. Så det blev silver men jag spelade ganska dåligt sista matchen men men. Igår kväll var Filippa, Johanna och Elin här som Johanna skrev. Vi gjorde egen pizza och kollade på hungergames, det var super mysigt. Aa och imorgon börjar skolan igen, Zzz. På fredag åker vi på klassresa till Göteborg, vilket ska bli kul men en tråkig sak är att jag hade bokat biljetter till Em-kval matchen på lördag men hade helt glömt bort att vi skulle på klassresa så jag missar den :(.
Juste i går blev en tjej i min skola mördad i sin lägenhet, super sorgligt, R.I.P.
Om ett tag ska jag äta middag och sen ska jag kolla på säsongs starten av awkward!!!
Kram Josefin hoppas alla har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0